კინდერი

სიმწრისგან სალათისფერ შპალერებს ხევდი, დამსკდარი კედლებიდან ამოსულ და ჩამტვრეული ფანჯრიდან მოფრენილ მწერებს აფურთხებდი და მერე შიშველ ფეხს აბიჯებდი.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი. 
გინდოდა იქ გერბინა პირსახოცაფარებულს სადაც ყავისფერი ცაა და ვაშლის ბაღები, მაგრამ მწერები იქაც მოდიდონენ და ვაშლებს გიჭამდნენ.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი.
ბაღებიდან უცხო ტუალეტებში გაიქეცი და დიდი ბოთლებიდან სმა დაიწყე, გაბრუებული კიბეებზე ძლივს ადიოდი და კარს დაკეტავდი თუ არა იქვე იკეცებოდი. მალე კარამდეც ვეღარ აღწევდი და სადარბაზოს, სასმელის და სიგარეტის სუნით აყროლებდი.
 -მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი.
ბინძური იყავი და ყოველ ღამე როცა შენს თმიან ფეხებზე კოლგოტკებს იცვამდი და კედელს აეყუდებოდი უფრო ბინძური ხდებოდი.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი.
 დილას ადუღებული წყლის ხმა გაღვიძებდა, ჩაიდანს რომ გადმოდგამდი ლოგინს გადახედავდი და ცარიელი ბოთლების, ნამწვავების და ვიღაც უცხო ტიპების გარდა ვერავის ხედავდი.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი.
დილის ფერებში გახვეული ცას უყურებდი და ადუღებულ წყალს სვამდი, ყველაფერი კარგი, ბუნდოვნად გახსენდებოდა. როგორ გინდოდა ფერადი ნაჭრები შემოგეხვია და ვაშლის ბაღების მწვანე ბალახში გეგორავა, მაგრამ შენს სულ სხვასთნ გორაობდი.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი.
 გული გერეოდა, აბაზანაში გაიქეცი და არწყიე, მერე სარეცხ მანქანას ჩაეხუტე და ეხვეწებოდი შენც გაერეცხე, თან ისე რომ იქვე დაყრილ სარკის ნატეხებში შენი თავი ვეღარ გეცნო.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი. 
სტაფილოსფერი ყვავის დროს თავსახური მოხადე, თეთრი ყვავის დროს უკვე ბოთლში იყავი და იქ ყოფნა რომ გახსენებდა გაჟრჟოლებს ხოლმე, ყვავი რომ მწვანდებოდა ამოსვლა გინდოდა და მიხვდი ისევ ხის ცხენზე უნდა შემჯდარიყავი და ვაშლის ბაღებისთვის გებრძოლა.
 -
მე მინდა კინდერი, კინდერ სიურპრიზი.
 ცხენს ვერ პოულობდი და ბოთლში გამოკეტილი იგუდებოდი. მერე აღარ აპირებდი მაგრამ მაინც თქვი-კინდერი, კინდერ სიურპირზი.-გახსენი და ხის ცხენი ამოგივიდა, ის ხის ცხენი ბოთლიდან რომ ამოგიყვანა, ის ხის ცხენი მწერები რომ შეჭამა, ის ხის ცხენი პირსახოცაფარებული რომ შეაჯექი და ვაშლის ბაღებისკენ წაგიყვანა.

1 comment:

nini ♥ said...

kinderiii :)) ra magariaaa :*